Vrienden

De DDMA Data Dag 2017 wordt mede mogelijk gemaakt door haar Vrienden:

EDM vergroot de return on data met strategisch advies, data science, het realtime beschikbaar stellen van data, de integratie van on- en offline data en het omnichannel bereiken van audiences.

Yourzine is een toonaangevend dialoogmarketingbureau dat klantwaarde verhoogt door persoonlijke en relevante dialoog met elke consument, via alle mogelijke kanalen. De geïntegreerde aanpak van strategie, creatie en optimalisatie zorgt voor aanwijsbaar stijgende conversie, loyaliteit en engagement. Voor iedere consument de juiste boodschap, via het gewenste kanaal, op het ultieme moment!

Crystalloids is een vooruitstrevende full service dienstverlener op het raakvlak van marketing en technologie. Wij helpen grote bedrijven om de (digitale) interactie met hun klanten te verbeteren, zodat iedere klant een fan wordt! Met diepgaande kennis van big data, predictive analytics en systeemintegratie lossen onze consultants de meest complexe marketingvraagstukken op.

Cmotions bestaat uit zo’n 60 gedreven professionals die allemaal werkzaam zijn op het snijvlak van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties. Het is onze overtuiging dat een multidisciplinaire visie en aanpak leiden tot optimale resultaten. Wij hebben een open en transparante cultuur waarin we de kwaliteiten van onze consultants optimaal tot hun recht laten komen. We zijn bovendien nuchter, pragmatisch en gedreven, en houden van een hands-on aanpak.

Het Customer Data, Insights & Marketing Automation Platform

Invenna geeft antwoord op de vraag welke klant, op welk moment, met welk aanbod en via welk kanaal benaderd moet worden om deze klant in waarde te vergroten of te behouden.

Human Inference helpt al 30 jaar overheid en bedrijfsleven om beter met hun klanten om te gaan, door hen alle  pijn rondom klantgegevens en informatiekwaliteit uit handen te nemen. De software is gebaseerd op natuurlijke taalverwerking die gebruikmaakt van landspecifieke kennis. Daarnaast kunnen gegevens vanuit verschillende databronnen gentegreerd worden. Meer dan 250 bedrijven zetten de Human Inference oplossingen in voor het bereiken en behouden van een eenduidig klantbeeld, voldoen aan regelgeving, opsporing van fraude en efficiënte zoekprocessen in call centers.

Oxyma helpt opdrachtgevers bij het creëren van betere klantervaringen, hogere klantwaarde en duurzaam succes door middel van slimme, data-gedreven omni-channel marketing diensten en oplossingen. Meer dan 340 betrokken marketeers, data scientists, creatives en marketing technology professionals werken dagelijks intensief samen met marketeers van nationale en internationale opdrachtgevers als BMW, KPN, NS, Air France-KLM, Nuon, Unilever Food Solutions, VodafoneZiggo, Audi en Volkswagen. Bij Oxyma horen de specialistische merken aFrogleap, Oogst, OFS, en Your Social. Er zijn kantoren in Amsterdam, Breda, Rotterdam, en Dubai.

Adobe Experience Cloud is een uitgebreid portfolio van clouddiensten dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het leveren van uitzonderlijke klantervaringen. Experience Cloud omvat de Adobe Marketing Cloud, Adobe Advertising Cloud en de Adobe Analytics Cloud, is gebouwd op het Adobe Cloud Platform en integreert met Adobe Creative Cloud en Document Cloud. Met behulp van de machine learning en kunstmatige intelligentiemogelijkheden van Adobe Sensei combineert Adobe Experience Cloud oplossingen van wereldklasse, een uitgebreid platform voor data en content, en een robuust partner ecosysteem voor het leveren van een ongeëvenaarde expertise als het gaat om het leveren van ervaringen.

Mediapartners