Vrienden

Heb je interesse in sponsoring van de DDMA Data Dag 2019? Neem dan contact op met Sanne Fontaine via 020-4528413 of sannefontaine@ddma.nl

Merkle Nederland bestaat uit vijf gespecialiseerde bureaus die kunnen bijstaan in verschillende facetten van people-based marketing: Oxyma, Oogst, Your Social, aFrogleap en OFS. De ruim 350 professionals binnen de bureaus maken, vanuit hun eigen expertise én in nauwe samenwerking met elkaar klantervaringen persoonlijk en alle communicatie-uitingen adresseerbaar voor een groot aantal nationale en internationale klanten. Impactvol, relevant en, natuurlijk, GDPR-proof. Dát is people-based marketing.

Crystalloids applies cutting-edge cloud technology to accelerate organizations throughout their data-driven journey. They are data specialists with applied experience in big data, cloud, machine learning, deep learning and scalable architectures. Combined with their in-depth marketing knowledge they are making the difference.

NGDATA® helps brands in data-rich industries to capitalize on emerging opportunities in their customer data and to drive profitable customer experiences by supercharging analytics and campaign efficiency. The company’s Intelligent Customer Data Platform (CDP) puts people at the center of every business via Customer DNA, which continuously learns from customer behavior and context in real-time.

ORTEC is een van de grootste aanbieders van optimalisatiesoftware en analyseoplossingen ter wereld. Ze maken bedrijven efficiënter, voorspelbaarder en effectiever, en zetten complexe uitdagingen om in gebruiksvriendelijke oplossingen in vrijwel iedere sector. Met kantoren op strategische locaties in vier continenten kunnen ze deze oplossingen wereldwijd aanbieden. Altijd ondersteund door plaatselijke kennis en service.

Cmotions bestaat uit zo’n 60 gedreven professionals. Zij verklaren en voorspellen ontwikkelingen die van belang zijn voor de besturing van een organisatie. Daartoe maken ze gebruik van advanced analytics en data science. Dit zorgt voor een optimale inzet van mensen, processen en middelen. Het is hun overtuiging dat een multidisciplinaire visie en aanpak leiden tot optimale resultaten.

 

 

 

Door het continu investeren in de kennis, geavanceerde technologie en betrouwbare data biedt EDM toekomstbestendige data gedreven oplossingen. Het hoog opgeleide en gemotiveerde team helpt organisaties met strategisch advies, het toepassen van datascience, het realtime beschikbaar stellen van data, het integreren van on- en offline data en het omnichannel bereiken van audiences.

Nominow is ontwikkeld in Nederland op eigentijdse technologie, die helpt om klanten echt te leren kennen: wat zijn hun interesses, wat kopen ze, waar klikken ze op. Kortom: krijg een centraal klantprofiel dat inzicht in hun voorkeuren en gedrag geeft. Met een centraal klantprofiel, samengesteld op basis van relevante data uit alle beschikbare bronsystemen. Dat stelt in staat om content in campagnes en transactionele en servicecommunicatie af te stemmen op het gedrag van individuele klanten. Met data-gedreven marketing vanuit het centrale klantprofiel in Nominow is het mogelijk de basis voor een consistente en relevante customer journey vast te leggen.

Tealium powers the new era of real-time customer engagement and marketing, enabling global businesses to unlock their customer data and create more meaningful, relevant customer experiences.

The company’s industry-leading universal data hub encompasses tag management, API hub, customer data platform, and data management solutions that enable organizations to leverage real-time data to create richer, more personalized digital experiences across every team, technology, and customer touchpoint.

Alleen Adobe geeft iedereen – van opkomende kunstenaars tot mondiale merken – alles wat ze nodig hebben om buitengewone digitale ervaringen te ontwerpen en aan te bieden. Make It an Experience.

Infuse your marketing decisions with unprecedented customer insights. Customer-level digital data merged with traditional data sources yields a 360-degree customer view. Imbedded predictive marketing analytics engenders a deeper customer understanding. Engage with customers contextually across inbound and outbound channels. And craft compelling customer experiences tailored to each unique customer's journey.