Presentatie Zilveren Kruis (genomineerde Customer Data Award 2019)

Zaal 3: 11:15 – 11:45 uur & 12:00 – 12:30 uur

Zoë, de virtuele klantadviseur van Zilveren Kruis

Een goede klantervaring binnen de verzekeringsmarkt valt of staat met een kwalitatieve benadering door het Contact Center, Een uitdaging voor Zilveren Kruis waar Zoë, een op AI gebaseerde virtuele klantenadviseur, hulp in biedt. Rikkert neemt bezoekers mee in de succesvolle aanpak van Zilveren Kruis en de signifcante waarde die Zoë heeft geleverd voor klanten, medewerkers en financieel. Ook deelt hij de sleutel tot success rondom de implementatie van nieuwe technologie: de vertaling ervan naar klanten en medewerkers.

Rikkert van Capelleveen – Senior Manager Klant Contact | Zilveren Kruis

Rikkert van CapelleveenRikkert heeft een achtergrond in Technische Bedrijfskunde en Information Management. Hij heeft 20 jaar werkervaring in grote veranderprogramma’s en heeft hier verschillende rollen in gehad. Rikkert is met name geïnteresseerd in de impact van technologische vernieuwing, het uitzetten van de strategie en het realiseren van een beter bedrijfsresultaat. Hij is momenteel werkzaam in de functie van Senior Manager Klant Contact bij Zilveren Kruis en betrokken bij verschillende innovatieve initiatieven.
Wil jij Rikkert van het Zilveren Kruis zien spreken op de DDMA Data Dag? Koop dan hier je ticket!