Presentatie Dela (Genomineerde Customer Data Award 2019)

Zaal 4: 11:15 – 11:45 uur & 12:00 – 12:30 uur

“Relevantere multi-channel communicatie door Next-Best-Action Marketing”

“Onze uitdaging was: Hoe kunnen we vanuit het Fact Based Marketing-denken relevanter communiceren met onze (potentiële) leden? Hier hebben we met onze DELA Intelligence Manager invulling aan gegeven en gaan we steeds meer en meer naar 1-op-1 Multi-Channel Marketing toe.”

Jonno van der Heijden – Marketing Intelligence Analist | Dela

Jonno van der HeijdenMeer dan 10 jaar ervaring, een echte vakidioot. De laatste jaren gespecialiseerd in het bouwen van NBA mechanismes en 1-op-1 marketing. Ik geniet van het snijvlak van marketing, techniek en statistiek. Toekomstrichting bepalen en mijn collega’s verder op weg helpen op het gebied van 1 op 1 marketing, daar krijg ik veel energie van. Net als van reizen en fijne dingen doen in mijn vrije tijd. Mijn motto is dan ook: ‘Het leven is één groot avontuur’.

 

Hans Voorn – Manager Marketing, Online en Big Data | Dela

Hans VoornStrategie, marketing en sales op het internet is mijn kracht. Dingen echt laten werken. Het glas is half vol. Recht door zee. Wedstrijdzeilen, design, fotografie en wijn zijn mijn passies. Mijn motto: “Think Different.” Ik zit sinds 1995 in online commercie, 1998 Spin Award, 2008 eCommerce man van het Jaar. Bedrijven: HP, Apple, Olympus, InterimIC, Sunweb, Wehkamp, OMD, Jaap.nl, BuyYourWine.nl, TMG, NDC, Rituals. Jurylid bij de Dutch Interactive Awards.

 

Wil jij Jonno & Hans van DELA zien spreken op de DDMA Data Dag? Koop dan hier je ticket!