Presentatie KPN (genomineerde Customer Data Award 2019)

Zaal 2: 11:15 – 11:45 uur & 12:00 – 12:30 uur

Stijging van de klantwaarde door geautomatiseerde Next Best Actions bij KPN

KPN heeft de afgelopen 2 jaar de wijze van klantinteractie volledig vernieuwd. De ingebrachte case betreft de implementatie van Next Best Actions in een omnichannel omgeving waarbij klanten de meest relevante boodschap krijgen gepresenteerd. Dit kan zowel een commerciƫle propositie zijn als een service bericht. Het resultaat voor KPN is een sterke stijging van het aantal transacties en een daling van het aantal opzeggingen. Mark laat in zijn presentatie zien hoe KPN dit heeft aangepakt en welke knelpunten zijn opgelost.

Mark van der Vlies – Director Customer Interaction | KPN

Mark van der VliesMark heeft ruimte ervaring in Marketing & Sales. Hij is momenteel – vanuit de afdeling Data & Analytics – verantwoordelijk om de klantinteractie meer data gedreven te maken. Vanuit het team is een data en campagne omgeving neergezet waarbij – op een geautomatiseerde wijze – klanten op het juiste moment de meest relevante boodschap krijgen gepresenteerd. Dit kan zowel in de Inbound kanalen zijn, zoals de callcenters, winkels en Online als de Outbound kanalen.

 

Wil jij Mark van KPN zien spreken op de DDMA Data Dag? Koop dan hier je ticket!