Case inzenden

INZENDEN CASE

Het is niet meer mogelijk om een case in te dienen voor de Customer Data Award 2019. 

Winnaar 2017 over de Customer Data Award
Marion Massop, Manager data intelligence KNVB


“De Customer Data Award heeft de KNVB veel gebracht. Het proces van inschrijving tot en met de feedback van de vakjury heeft ons laten zien dat we op de goede weg waren en zeker ook inzicht gegeven wat nog verder kan worden verbeterd. De nominatie was al een feestje en het winnen gaf ons team veel energie. Daar komt nog bij dat ons werk binnen de KNVB nog meer waardering heeft gekregen en dat het nomineren en winnen ons heeft gesterkt de ingeslagen weg verder te volgen om de voetballiefhebber door middel van insights nog meer plezier aan het voetbal te laten beleven.”

 

BELANGRIJKE DATA

31 oktober 2018                 De inschrijvingen sluiten
9 november 2018               Bekendmaking pre-nominaties
21 november 2018             Videopitch pre-nominaties
21 november 2018             Bekendmaking genomineerden
11 december 2018             Jurydag genomineerden DDMA kantoor
24 januari 2019                  Presentaties van de genomineerden en uitreiking tijdens de DDMA Customer Data Award!

Voor vragen over het aanmelden van je case voor de DDMA Customer Data Award

evenementen@ddma.nl      | 06 420 160 10
nikkiverbon@ddma.nl        | 020 452 84 13

HET PROCES VAN DE CUSTOMER DATA AWARD 2019

1. Aanmelding begint via registratie waarna het de link naar de vragenlijst wordt toegestuurd. Inschrijving sluit op 31 oktober 2018.
2. De onafhankelijke jury beoordeelt aanmeldingen en maakt eerste selectie.
3. De geselecteerden geven een korte videopresentatie (Skype).
4. De jury beoordeelt de geselecteerden en kiest hieruit de genomineerden.
5. De genomineerden presenteren tijdens de jurydag gedetailleerd hun case.
6. Award-uitreiking tijdens de Datadag op 24 januari 2019.
De genomineerden krijgen een podium waar ze hun werk mogen presenteren tijdens de Datadag op 24 januari 2019. Het publiek bestaat uit ruim 400 professionals zoals CMO’s, CRM managers, Chief Data Officers, Directors of Analytics,  marketing intelligence managers, customer journey specialisten, analisten en digital transformation programma managers. De bezoekers zijn afkomstig van de top-200 bedrijven in Nederland.

*Aan het indienen van een case zijn geen kosten verbonden.