Customer Data Award

De DDMA Customer Data Award beloont het innovatief en creatief gebruik van (klant)data. Al sinds 2006 wordt deze Award uitgereikt aan organisaties die aantoonbaar laten zien dat ze hun data inzetten voor het verbeteren van de klantdialoog.

Ingezonden cases worden beoordeeld door de vakjury, op basis van analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. 

Deadline voor het inzenden van de cases is 19 juni vóór 12.00 uur. Uiterlijk 27 juni wordt bekend gemaakt wie de genomineerden voor de Customer Data Award 2017 zijn. De genomineerden zullen vervolgens op de jurydag van 19 oktober hun case presenteren. De winnaar van de award wordt bekend gemaakt op 22 november tijdens de Customer Data Award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.

Eerdere winnaars: Vakmedianet (2016), Sanoma (2015), Nutricia (2014), ING (2013), KLM (2012), Telegraaf Media Groep (2011), Wereld Natuur Fonds (2010), Truvo (2009), RDC (2008), Wij Special Media (2007), Nuon (2006).

Wie wint de DDMA Customer Data Award 2017?