Customer Data Award

KNVB wint DDMA Customer Data Award 2017!

KNVB heeft de DDMA Customer Data Award 2017 gewonnen. De ingezonden case van de voetbalbond werd door de jury uitverkozen boven die van de andere genomineerden, Vacanceselect, Manutan en Bilderberg Hotels. Lees hier het hele persbericht!

Bekijk hier de pitches van alle genomineerden:

KNVB

MANUTAN

BILDERBERG

VACANCESELECT

Al sinds 2006 wordt deze Award uitgereikt aan organisaties die aantoonbaar laten zien dat ze hun data inzetten voor het verbeteren van de klantdialoog. De vakjury beoordeelt alle ingezonden cases op basis van analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. Eerdere winnaars: Vakmedianet (2016), Sanoma (2015), Nutricia (2014), ING (2013), KLM (2012), Telegraaf Media Groep (2011), Wereld Natuur Fonds (2010), Truvo (2009), RDC (2008), Wij Special Media (2007), Nuon (2006).