Customer Data Award

De genomineerden van de Customer Data Award 2017 zijn bekend!

Dit zijn dit jaar de kanshebbers voor dé award voor innovatief en creatief gebruik van (klant)data:

KNVB

Manutan

Bilderberg

Vacanceselect

De genomineerden zullen op de jurydag van 19 oktober hun case presenteren. De winnaar van de award wordt bekend gemaakt op 22 november tijdens de Customer Data Award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag. Zowel de winnaar als de genomineerden delen op het podium van de Data Dag insights en learnings van hun cases. Jij kunt daar bij zijn, er zijn nog tickets!

Al sinds 2006 wordt deze Award uitgereikt aan organisaties die aantoonbaar laten zien dat ze hun data inzetten voor het verbeteren van de klantdialoog. De vakjury beoordeelt alle ingezonden cases op basis van analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. Eerdere winnaars: Vakmedianet (2016), Sanoma (2015), Nutricia (2014), ING (2013), KLM (2012), Telegraaf Media Groep (2011), Wereld Natuur Fonds (2010), Truvo (2009), RDC (2008), Wij Special Media (2007), Nuon (2006).

Wie wint de DDMA Customer Data Award 2017?